.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نماینده مردم ساری در مجلس؛
زارعی:نوار ساحلی متولی ندارد/ عقب ماندگی در زهکشی اراضی
شمال نیوز: نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس با اشاره به وجود ۴۸۰ کیلومتر نوار ساحلی، نبود متولی را از جمله دغدغه ها بیان کرد.
زارعی:نوار ساحلی متولی ندارد/ عقب ماندگی در زهکشی اراضی

به گزارش شمال نیوز، منصورعلی زارعی صبح پنجشنبه در نشست مجمع نمایندگان استان با اشاره به تشکیل فراکسیون نمایندگان استان‌های شمالی، کشاورزی، آب، محیط زیست، زهکشی اراضی را از جمله نیازهای مشترک سه استان شمالی بیان کرد.

وی با اظهار اینکه ۴۰۰ هزار هکتار از اراضی استان‌های شمالی نیازمند زهکشی است، افزود: متأسفانه این طرح در سال‌های اخیر در استان مازندران عقب مانده است و از ۲۰۰ هزار هکتار اراضی مورد مطالعه قرار گرفت، کمتر از ۱۰ هزار هکتار زهکشی شده است.

زارعی با بیان اینکه توجیه اقتصادی در حوزه کشاورزی از دست رفته است، اظهار داشت: پایین بودن مهار آب‌های سطحی در استان از جمله مسائل است و اکنون ۱۰ درصد آب‌های سطحی مدیریت و مهار می‌شود.

نماینده مردم ساری در مجلس با اشاره به برنامه هفتم توسعه یادآور شد: زیرساخت‌های مناسب برای اجرای برنامه را نداریم و به رغم آنکه در برنامه پنجم توسعه شکل گیری سازمان عمران دیده شد ولی هنوز محقق نشده است.

وی با اشاره به ۴۸۰ کیلومتر نوار ساحلی گفت: هر متر از نوار ساحلی در استان می‌تواند اشتغال ایجاد کند و امروز نوار ساحلی استان متولی ندارد.

وی با اشاره به اینکه ۳۲۵ هزار تن نهاده دامی در حال نابودی است، گفت: این درحالی که پرورش دهندگان دام وطیور با مشکل نهاده روبرو هستند./مهر

 

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.262 seconds.